HoldFast gumielemes átjárók
Az EASTIMPEX DL Kft. a HoldFast brit cég kizárólagos magyarországi képviselője. Az 1987-ben alapított HoldFast cég repülőgép kerekek gumi anyagát hasznosítja újra, magas kötőképességű poliuretán bázisú kötőanyaggal keverve, 40 tonnás nyomás alatt hideg eljárással alakítja ki a gumielemes átjáró paneleket.

 

20 év alatt több mint 10 millió darab kereket dolgoztak fel ilyen módon a HoldFast burkolati rendszer közút- , kerékpárút- valamint gyalogút- vasút szintbeli kereszteződésekben.

Az EASTIMPEX DL Kft., mint a HoldFast brit cég kizárólagos magyarországi képviselője ajánlja a cég gumielemes átjáróit.

Normál- és széles nyomtáv

  • A Magyarországon alkalmazott összes sín típus (beleértve a Phoenix sín típust is), alj és leerősítés esetében alkalmazható
  • 200 km/h vágány-, 112 km/h áthaladási sebesség a maximális érték, amit a gyártó megad. Az egyes országokban természetesen az adott közúti és vasúti közlekedés szabályai és előírásai a mérvadóak.
  • 110 KN állandó ismétlődő axiális terhelés, illetve 200 kN eseti csúcsterhelés a megengedett
  • A közút és vasúti pálya keresztezési szöge 60-90˚ *
  • A vasúti vágány legkisebb ívsugara 400 m*
  • Ezeknél szigorúbb paraméterekkel létesültek már HoldFast átjárók, egyedi tervek szerint.

Az átjáró szerkezete egyszerű:

  • Az 1,8 m hosszú külső- és belső elemeket minden harmadik keresztaljon
  • Az acél anyagú koronás kapcsoló elemek kötik össze
  • Az átjáró középvonalában a kapcsoló elemek koronás-talpas kivitelűek, ezek horgonyozzák le az átjárót elvándorlás ellen
  • Az átjárót a vágánytengelyben 1-1 elverődés gátló lemez zárja le
  • T1..T2 ill. F1..F2 besorolású utak esetében elégséges az L alakú PVC burkolathatároló PVC elem. Ennél nagyobb igénybevételnél előregyártott vasbeton alaptest + szegélygerenda

Szerelés és karbantartás:

  • Az elemek behelyezése 3 órát vesz igénybe
  • Mivel összekötő rudazat a konstrukcióban nincs, az elemek egyenként is kiemelhetők, anélkül, hogy a szomszédos panelekhez hozzá kéne nyúlni.